Věděli jste, že...

V tlustém střevě se nachází 80% imunitního systému?

Málokdo to tuší a přitom to, v jakém je stavu náš imunitní systém můžeme velmi významně ovlivnit svou stravou.

Jestli je to nutné?

Je.

Pokud

  • Nejíte 100% stravy v nejvyšší bio kvalitě...

  • Žijete pod tlakem, ve stresu a neustálém shonu.

  • Jíte méně než 5 ks ovoce a zeleniny denně.

  • Máte nedostatek spánku, kojíte, nebo se na mateřství chystáte.

  • Rádi byste ozdravili svůj organizmus od základu a myslíte na prevenci.

  • Chcete posílit imunitu...

Možná už vám dává vaše tělo jasné signály, že je za 5 minut 12.

  • Máte nadváhu nebo dokonce obezitu?

  • Vyskytlo se vám v rodině onemocnění střev, diabetes nebo karcinom v zažívacím traktu?

  • Trpíte nedostatkem železa v krvi nebo hormonálními poruchami?

  • Jste neustále unaveni, máte nedostatek spánku nebo špatně spíte?

  • Chystáte se na mateřskou roli a chcete svůj organizmus posílit před než nastane fyzicky tak náročné období? Kojila jste několik let?

Zřejmě hledáte cestu, jak z toho ven.

 

A ona tady je a navíc je děsně jednoduchá!

K běžnému jídlu totiž můžete přidat naprosto skvělou superpotravinu, kterou nejen zvýšíte obsah živin ve vaší stravě, ale také zařídíte, že je vaše tělo plně využije.

 

< Není to žádný hit poslední doby >, roste už několik tisíc let a její síly využívali ve staré Indii, jen u nás jsme si na ni museli "chvíli" počkat.


Ze své praxe vím, že mnoho lidí trpí nedostatkem vápníku v kostech, ale také železa a jiných minerálních látek a stav tlustého střeva >>> sídla imunity je žalostný. 

  • Uspěchaná doba...

  • Produkce potravin s ne vždy 100% kvalitou původu.

  • Stres.

  • Nevalné životní prostředí...

Některé věci neovlivníme a přitom jiné - zásadní, můžeme ovlivnit tak snadno - tím, co jíme, budujeme naši imunitu.

Každý den se skládá mozaika našeho zdraví ze střípků naší výživy i životního stylu.

Jak zhubnout, posílit imunitu, doplnit živiny v uspěchané době i zlepšit trávení i produkci mateřského mléka?

Časté otázky, které mají společné řešení.

Jak zhubnout bez diet a trvale.

Pokud se snažíme zhubnout, ale i zbavit se závislosti na cukru, musíme tělo nasytit.

Zní to možná divně, ale opravdu ano, nasytit.

Dodat dostatečné množství živin, ať nás nehoní mlsná.

Nasytit ale znamená dodat kvalitní živiny, žádné rychlovky co na chvíli zaplácnou brzy je zase hlad nebo chutě. Díky Morinze přidané k běžné stravě dodáte naprosto peckovní porci neuvěřitelných 90 živin a 46 antioxidantů.

A k tomu vysoký obsah vlákniny, která zařídí, že se cítíte dostatečně zasyceni, nemáte brzy hlad a po jídle pocit, že byste měli navštívit ještě cukrárnu.

Ne vždy je to tak jednoduché zkonzumovat vitaminů a živin dostatek a hlavně tak, aby je tělo dokázalo využít. A pokud už s vámi váš organizmus prošel lecjaké eskapády, potřebuje notnou dávku vzpruhy.

Naštěstí si s tím už umíme poradit.

Stačí využít pestré stravy a doplnit ji tak unikátním souborem vitaminů, minerálních látek a vlákniny, jaké se jinde nevyskytují. Tahle rostlinka jimi disponuje bohatě a podpoří vaše zdraví a imunitu.

Já jsem používáním téhle superpotraviny nadšená a mám už i první výsledky zlepšení některých fyzických neduhů.

Proto jsem pro vás vytvořila soubor receptů do ekuchařky ke stažení zdarma.

Jak zhubnout a zlepšit imunitu?

Získejte ZDARMA ekuchařku

Vaříme s Moringou

a stáhnete si nejen recepty, ale také informace o tom, proč je tahle superpotravina tak zázračná.

Kdo pro vás vaří, testuje a zkoumá cesty za zdravým životním stylem?  

Jsem nadšená kuchtička s druhým domovem u plotny.

Oficiálně výživová poradkyně a svou vášeň krotím v kuchyni.

A co na to čtenáři a kuchtíci?

Moringu jsem neznala, ale nadchla mě natolik, že jsem ji chtěla vyzkoušet. Ráda zkouším nové chuti a miluju zelenou barvu, ideální kombinace. Ale nenapadlo by mě, že se s moringou dá takto kouzlit. Štěpánko, ty máš dar kombinovat ingredience tak, že z nich vždycky vyjde velká bašta. Smoothie s limetkou, řepné placičky, obalovaná zelenina… Prostě mňam. A má rodina? Až se jim boule za ušima dělaly 🙂

Klaudie FachinelliMaminka 2 leté dcery a propagátorka přirozené cesty k otěhotnění www.cestykditeti.cz

Z moringy jsem nadšená. Zkusila jsem ji dát do dvou slaných a dvou sladkých jídel. Připravila jsem rajčatovo-luštěninou omáčku podle Tvého receptu, pak jsem vykouzlila listový špenát s kešu smetanou. Chuť pokrmů byla výborná, tak jsem se s lehkou nejistotou pustila do sladkých dobrot. V banánovém smoothie "kakau" se osvědčila na jedničku s hvězdičkou. Zatím poslední byla čiroková kaše s mákem a hruškovými povidly. I tam si krásně chuťově zahrála a přitom jídlo nerušila. Určitě ji zařadím do svého jídelníčku. Mám sice ráda mladý ječmen, ale v zimě mi vadí, že ochlazuje. Moringu můžu nasypat do všeho, aniž bych rodinu vyděsila barvou i chutí. Díky za ni.

Anna Křivánkováautorka projektu Přirozeně bezlepková domácnost" www.annakrivankova.cz

Přiznám se, že jsem se jako správná stará česká konzerva na zelené recepty dívala nejdřív divně. (Zelená omeleta, cože??) Odhodlala jsem se nejdřív jen k bylinkovému máslu a smoothie s limetkou. Skvělé byly nakonec ale i bezlepkové bramborové knedlíky! Byly mnohem lehčí než klasické a zároveň díky morinze příjemně výrazné. Moringu jsem chtěla vyzkoušet hlavně kvůli tomu, že trpím na nedostatek energie a moc živin se mi do těla nedostává. Doufám, že spolu s delší dobou používání přijde i ozdravení metabolismu.

Jana Cardovávýtvarnice a lektorka; autorka eBooku Relaxuj kresbou - www.janacardova.cz

Jelikož jsem už zkoušela jiné zelené potraviny, tak jsem se nebránila ochutnat i Moringu. Jsem nadšená! Přiznám se, že mi voní i chutná lépe než třeba zelený ječmen. A hlavně se mi moc líbí flakes, které mají opravdu rozmanité použití. Vločky dávám do másla, pomazánek, do polévek i do omelety. A recept, kde jsou pečené lilky - no to je prostě balada. Jsem nadšená, že takto "nenápadně" může člověk zvýšit nutriční hodnotu jídla. Pokud vaše děti nemusí nic zeleného, toto je bomba, protože to lze do spousty jídel krásně zamaskovat 🙂

Martina DoubkováLektorka jógy a maminka dvou holčiček www.jogadoma.cz

Jak se dá vařit s Moringou?

Velmi jednoduše, koukněte do videí, přidávat ji můžete do běžných jídel pro zvýšení nutriční hodnoty a velmi snadno jí můžete obohatit i ovocná či zeleninová smoothies.

I běžné vaření můžeme obohatit o vitaminy, minerální látky a vlákninu a to přidáním Moringy do běžných jídel.

Moringa v pokrmech

Moringa v nápojích

Jdu zjistit co s tou Moringou lze dělat za divy.

Stáhnu si ekuchařku ZDARMA.