Věděli jste, že...

V tlustém střevě se nachází 80% imunitního systému?

Málokdo to tuší a přitom to, v jakém je stavu náš imunitní systém můžeme velmi významně ovlivnit svou stravou.

Opravdu mohu svou imunitu ovlivnit tím, co jím?

Odpověď je jednoznačná ANO.

Pokud

  • Nejíte 100% stravy v nejvyšší bio kvalitě...
  • Žijete pod tlakem, ve stresu a neustálém shonu.
  • Jíte méně než 5 ks ovoce a zeleniny denně.
  • Máte nedostatek spánku, kojíte, nebo se na mateřství chystáte.
  • Rádi byste ozdravili svůj organizmus od základu a myslíte na prevenci.
  • Chcete posílit imunitu...

Potřebuje vaše tělo posílit svou obranyschopnost a dodat mu více živin, které mu schází a díky nimž imunita není dostatečně silná.

Jak tedy posílit imunitu a psychickou odolnost?

Možná už vám dává vaše tělo jasné signály, že je za 5 minut 12.

Stačí jedna kladná odpověď na níže uvedené otázky, abystě věděli, že vaše tělo není v takové kondici, v jaké by mělo být.

  • Máte nadváhu nebo dokonce obezitu?
  • Vyskytlo se vám v rodině onemocnění střev, diabetes nebo karcinom v zažívacím traktu?
  • Trpíte nedostatkem železa v krvi nebo hormonálními poruchami?
  • Jste neustále unaveni, máte nedostatek spánku nebo špatně spíte?

Vyplatí se najít cestu jak z toho ven.

 

Některé věci neovlivníme a přitom jiné - zásadní, můžeme ovlivnit tak snadno - tím, co jíme a budujeme tím naši imunitu.

Každý den se skládá mozaika našeho zdraví ze střípků naší výživy i životního stylu. Stačí udělat pár kroků pro ozdravení svého organizmu a těšit se z lepší imunity a zdraví.

STÁHNĚTE si ebook a dozvíte se, jak posílit svou imunitu zcela přírodní cestou.

  • Chystáte se na mateřskou roli a chcete svůj organizmus posílit před než nastane fyzicky tak náročné období?
  • Kojila jste několik let?

Jídlo je mojí vášní, ale nenechám se jí spálit

To jsem já, máma, pečovatelka a výživová poradkyně posedlá jídlem. Jídlo je mojí vášní a přesto se jí nenechám řídit tak, aby mi škodilo, nebo příliš zasahovalo do života.

Pomáhám zejména ženám a dětem vytvořit si, nebo změnit stravovací návyky a učím jak zažehnout lásku k jídlu a vaření tak, aby vás přitom nesežehla. Učím lidi jíst tak, aby jim to jejich zdraví a spokojenost vrátily.

S novými návyky pak začíná nový život. Bez kil navíc, s pevnějším zdravím a hezčím pocitem z toho, že jím dobře a kvalitně.

Štěpánka Čápová

Ať už chceme zhubnout, nebo se zbavit závislosti na cukru, nebo zlepšit jeho kondici, musíme tělo NASYTIT.

Zní to možná divně, ale opravdu ano, nasytit.

Dodat dostatečné množství živin, ať nás nehoní mlsná.

Jaké faktory vedou k nutričně podvyživenému tělu?

NUTRIČNĚ chudá strava vede k tomu, že trpíte minimálně jedním z těchto projevů:

  • Nedostatkem vápníku v kostech.
  • Nedostatkem železa a jiných minerálních látek je ve velmi špatném stavu.
  • Stav tlustého střeva >>> sídla imunity je žalostný. 
  • Chybí vám dostatek vitaminů v těle.
  • Vaše strava je chudá na obsah vlákniny.
  • Uspěchaná doba...
  • Produkce potravin s ne vždy 100% kvalitou původu.
  • Stres.
  • Nevalné životní prostředí...

Našli jste se v odpovědích výše?

Nezoufejte, je z toho cesta ven, stačí udělat pár opatření ve svém životě a zdraví a kondice budou výrazně lepší.

Stáhněte si jednoduchou příručku a podívejte se na to, jak si jednoduše můžete zvýšit obsah vitaminů a minerálních látek ve své stravě.