Letní bramborový salát

Možná se to zdá jako harakiri, dát si v létě bramborový salát, ale nemusí to tak být. Ten klasický, který dělám na Vánoce, bych si určitě nedala a popravdě ho ani nejím nikde jinde, než doma, stejně jako svíčkovou, trochu frfňa na některý věci,  no 😄.

Lehký letní bramborový salát vás ale potěší a může sloužit jako hlavní jídlo, navíc vám jeho příprava nezabere víc jak 10 minut a to je myslím hodně potěšující.

Letní bramborový salát

Na 2 porce budete potřebovat

4 větší nové brambory

6 -8 středně velkých rajčat

1/2 salátové okurky

2 vejce

1 kelímek zakysané smetany 11 -12%

špetka soli

asi 1/4 snítek ze svazku kopru

volitelně také může být cibule

Příprava:

Brambory si ve slupce den předem uvařte doměkka a nechte je po vychladnutí v lednici. Další den si můžete udělat bramborový salát k obědu jako hlavní jídlo, ale fajn bude i k večeři. Brambory oloupejte ze slupky, nakrájejte na menší kostičky, dejte do mísy a přidejte na kousky nakrájená rajčata, okurku, osolte a vše promíchejte.

Pak si najemno nasekejte kopr, přidejte k zelenině stejně jako nakrájené a natvrdo uvařené vajíčko, přidejte zakysanou smetanu a vše jemně promíchejte. A máte svěží letní bramborový salát, který zasytí, dodá živiny  a přitom jen nezaplácne.

I takovéto recepty ode mě dostávají mé klientky v redukčním, nebo jiném zdravotní programu. Stále totiž panuje mylný dojem, že při změně jídelníčku na zdravý, bude všechno děsně složité, časově náročné a proto se tak rádo nabízí vyřešit problém kil navíc, nebo zdravotních potíží, odkládat až na příští měsíc, pak od ledna… a nikam to nevede.

Když začnete teď, můžete totiž být v lednu už o 10 -12 kg lehčí, tak je škoda to propást, ne? Můžete se totiž již nyní naučit, jaké jsou zákonitosti toho, kdy tělo tuky uchovává a kdy je rádo pustí.

Co je v jídelníčku MOC a co je naopak málo a že z obou důvodů můžete vesele přibírat a to navíc v létě, kdy nám počasí přeje, máme všude spousty ovoce a zeleniny a také sluníčka, které nám přirozeně zlepšuje náladu a jde nám pak každá změna mnohem lépe. Zdravý jídelníček totiž vůbec není o tom, že bychom jen chroupali tuny salátu, může být pestrý a zohledňuje i individuální chutě a nároky na životní styl a pojí se velmi úzce s tím, jak spokojený život celkově vedeme. Tak neváhejte a slaďte spokojenost těla i duše, bude se vám žít lehčeji a vaše zdraví to ocení.

Nyní můžete navíc využít letních zvýhodněných balíčků s vybranými srpnovými termíny, abyste letošní vánoční svátky slavily již s lepším pocitem a alespoň s 6 – 8 kg lehčím tělem.

Jsem nadšená kuchtička a experimentátorka při vaření zdravě a chutně. Svou vášeň krotím v kuchyni a s láskou k jídlu pečuji o svou rodinu a pracuji jako výživová poradkyně.
Můj příběh jak jsem se stala kuchtičkou i výživovou poradkyní najdete zde Můj příběh>>
Jsem také autorkou ebooku ZDARMA Úspěšná změna stravovacích návyků>>, který jednoduše a prakticky pomáhá přijít na to, jak si udělat správné stravovací návyky a zavést je do běžného života.
Ve své praxi pomáhám klientům řešit nejen nadváhu, ale odhalit příčinu přibírání na váze a zbavit se jí jednou pro vždy. Velmi ráda také pomáhám těm, kteří myslí na prevenci a nadváze a zdravotním problémům se chtějí vyhnout. Pracuji s rodinami na úpravě stravovacích návyků rodinných příslušníků včetně dětí
A jak vařím já, nadšená kuchtička? Nadšeně a s radostí experimentuji v kuchyni jak se dá :-) Recepty a návody naleznete ve Štěpánčiných ekuchařkách. Inspirovat se můžete třeba řešit zdravé a levné rodinné večeře ZDRAVÉ A LEVNÉ VEČEŘE>>.
Další "srdcovka" od Štěpánky jsou pak recepty na zdravé a pestré svačiny nejen pro děti Svačíme s dětmi>>.
a také POHÁDKA PRO DĚTI, která už inspirovala tisíce dětí a rodičů a naučila nejen malé strávníky, co je pro jejich bříška dobré. Pohádka O cukrových panáčcích, která hravou formou učí děti co se v jejich bříšku odehrává za příběh když zdravě jí, jídlu moc nedají, nebo by jen mlsaly Pohádka O cukrových panáčcích>>.

Komentáře